Lego 4x4 Crawler Exclusive Edition 41999

Lego 4x4 Crawler Exclusive Edition 41999

Lego 4x4 Crawler Exclusive Edition 41999 від компанії ARTMOS - Інтернет магазин - фото 1
49 163,24 ₴ 51 750,78 ₴
-5%
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
749465024
Терміни дії знижки
з 06.09.2024 по 05.12.2024

Опис

Корпус позашляховика виготовлений у насиченому темно-синьому кольорі. Багато елементів конструкції ніколи не випускалися такого відтінку. Через решітку радіатора, капот, дах і багажник проходять дві білі лінії. Бампер, дзеркала, підніжки, вихлопні труби та передній обвіс виготовлені в кольорі «сріблястий металік», що говорить про їхню рідкість і ексклюзивність. Окремо варто згадати номерний знак автомобіля. У кожному з 20 000 наборів він індивідуальний і складається з 2 букв і 5 цифр. За бажання його можна поміняти на звичайний номер EK 41999. Ще однією новинкою набору стали 6-спіцьові чорні диски діаметром 56 мм. Вони виготовлені з глянсового пластику з білою декоративною облямівкою. 4 круглі фари, розташовані на капоті, надійно захищені чорними панелями. Дві з них під'єднуються до блока живлення і світять, як справжні. За бажання можна встановити додатковий комплект світлодіодів для роботи другої пари фар. Багажник і двері можуть відчинятися, що дає змогу отримати доступ до батарейного відсіку, поспостерігати за роботою двигуна або від'єднувати верхню частину корпусу від ходової частини. Ще однією особливістю набору є моторизована лебідка. Її конструкція дуже міцна та високоваговопідіймаюча. Це досягається завдяки надійній фіксації троса на рамі позашляховика. Керування лебідкою здійснюється вручну за допомогою перемикача полярності Power Functions, розташованого в салоні та приводить у рух систему з М-мотора, котушки з тросом і гака. Повноприводне шасі забезпечене двома L-моторами, що неабияк покращує прохідність позашляховика. Попри настійному попередженню розробників про можливість експлуатації іграшки тільки всередині приміщень, позашляховик прекрасно почувається як на асфальтовому, так і на гравійно-піщаному покритті. Завдяки високій підвісці та сервомотору, розташованому під батарейним відсіком, керування поворотним